| Profil | FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości |
  Użytkownik: Hasło:

Poprzedni temat «» Następny temat
Cechy
Autor Wiadomość
Seaniel 
Mistrz Zakonu Feniksa


Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Czw 11 Kwi, 2013   Cechy

RASY

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00001a.jpg

Acri (mężczyzna)

[ Gr: 0, Nr: 0; Gr: 0, Nr: 0 ]

Kategorie:

Rasy

Piękni i zwinni acri, wyróżniają się naturalnym talentem do magii, rozwiniętymi zmysłami i często nadmierną rozwagą.

Wymagania: brak

Mechanika: Definiuje bazowe wartości cech i atrybutów: Siła, Odporność, Celność, Szybkość, Siły życiowe, Siły witalne, Siły mentalne, Regeneracja sił życiowych, Regeneracja sił witalnych i Regeneracja sił mentalnych.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00001b.jpg

Empiri (mężczyzna)

[ Gr: 0, Nr: 1; Gr: 0, Nr: 0 ]

Kategorie:

Rasy

Mądrzy i zaradni empiri, cechują się szybkim przyswajaniem wiedzy, wszechstronnością i nierzadko kontrowersyjnym sprytem.

Wymagania: brak

Mechanika: Definiuje bazowe wartości cech i atrybutów: Siła, Odporność, Celność, Szybkość, Siły życiowe, Siły witalne, Siły mentalne, Regeneracja sił życiowych, Regeneracja sił witalnych i Regeneracja sił mentalnych.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00002a.jpg

Beluai (mężczyzna)

[ Gr: 0, Nr: 2; Gr: 0, Nr: 0 ]

Kategorie:

Rasy

Wielcy i silni beluai, charakteryzują się wybitnym kunsztem bojowym, imponują męstwem i częstokroć znikomą bystrością.

Wymagania: brak

Mechanika: Definiuje bazowe wartości cech i atrybutów: Siła, Odporność, Celność, Szybkość, Siły życiowe, Siły witalne, Siły mentalne, Regeneracja sił życiowych, Regeneracja sił witalnych i Regeneracja sił mentalnych.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00002b.jpg

Acri (kobieta)

[ Gr: 0, Nr: 3; Gr: 0, Nr: 0 ]

Kategorie:

Rasy

Piękne i zwinne acri, wyróżniają się naturalnym talentem do magii, rozwiniętymi zmysłami i często nadmierną rozwagą.

Wymagania: brak

Mechanika: Definiuje bazowe wartości cech i atrybutów: Siła, Odporność, Celność, Szybkość, Siły życiowe, Siły witalne, Siły mentalne, Regeneracja sił życiowych, Regeneracja sił witalnych i Regeneracja sił mentalnych.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00003a.jpg

Empiri (kobieta)

[ Gr: 0, Nr: 4; Gr: 0, Nr: 0 ]

Kategorie:

Rasy

Mądre i zaradne empiri, cechują się szybkim przyswajaniem wiedzy, wszechstronnością i nierzadko kontrowersyjnym sprytem.

Wymagania: brak

Mechanika: Definiuje bazowe wartości cech i atrybutów: Siła, Odporność, Celność, Szybkość, Siły życiowe, Siły witalne, Siły mentalne, Regeneracja sił życiowych, Regeneracja sił witalnych i Regeneracja sił mentalnych.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00003b.jpg

Beluai (kobieta)

[ Gr: 0, Nr: 5; Gr: 0, Nr: 0 ]

Kategorie:

Rasy

Wielkie i silne beluai, charakteryzują się wybitnym kunsztem bojowym, imponują męstwem i częstokroć znikomą bystrością.

Wymagania: brak

Mechanika: Definiuje bazowe wartości cech i atrybutów: Siła, Odporność, Celność, Szybkość, Siły życiowe, Siły witalne, Siły mentalne, Regeneracja sił życiowych, Regeneracja sił witalnych i Regeneracja sił mentalnych.

 

Ostatnio zmieniony przez Seaniel Sob 20 Kwi, 2013, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Seaniel 
Mistrz Zakonu Feniksa


Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Pią 12 Kwi, 2013   

BUDOWY CIAŁA

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00004a.jpg

Wątła

[ Gr: 1, Nr: 0; Gr: 0, Nr: 1 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wątła budowa ciała, cherlawa i mało odporna z trudem podejmująca wysiłek fizyczny, ale stosunkowo szybka.

Wymagania: Acri

Mechanika: Przyznaje najniższe premie do Siły, Odporności, Sił życiowych, Sił witalnych i Regeneracji sił witalnych, oraz wysoką premie do Szybkości.

Pozwala przebudzić postać z czterema cechami rasowymi.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00004b.jpg

Drobna

[ Gr: 1, Nr: 1; Gr: 0, Nr: 1 ]

Kategorie:

Podstawowe

Drobna budowa ciała, słaba i niezahartowana, ale z powodu niskiej masy ciała bardzo szybka.

Wymagania: Acri lub Empiri

Mechanika: Przyznaje niskie premie do Siły, Odporności, Sił życiowych, Sił witalnych i Regeneracji sił witalnych, oraz najwyższą premie do Szybkości.

Pozwala przebudzić postać z trzema cechami rasowymi.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00005a.jpg

Normalna

[ Gr: 1, Nr: 2; Gr: 0, Nr: 1 ]

Kategorie:

Podstawowe

Normalna budowie ciała, o przeciętnych uwarunkowaniach fizycznych.

Wymagania: brak

Mechanika: Przyznaje średnie premie do Siły, Odporności, Sił życiowych, Sił witalnych i Regeneracji sił witalnych, oraz wysoką premie do Szybkości.

Pozwala przebudzić postać z dwiema cechami rasowymi.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00005b.jpg

Mocna

[ Gr: 1, Nr: 3; Gr: 0, Nr: 1 ]

Kategorie:

Podstawowe

Mocna budowa ciała, silna i odporna, dobrze radząca sobie z wysiłkiem fizycznym, ale stosunkowo wolna.

Wymagania: Empiri lub Beluai

Mechanika: Przyznaje wysokie premie do Siły, Odporności, Sił życiowych, Sił witalnych i Regeneracji sił witalnych, oraz niską premie do Szybkości.

Pozwala przebudzić postać z jedną cechą rasową.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00006a.jpg

Muskularna

[ Gr: 1, Nr: 4; Gr: 0, Nr: 1 ]

Kategorie:

Podstawowe

Muskularna budowa ciała, twarda, o wielkiej krzepie, ale z racji dużej masy ciała bardzo powolna.

Wymagania: Beluai

Mechanika: Przyznaje najwyższe premie do Siły, Odporności, Sił życiowych, Sił witalnych i Regeneracji sił witalnych, oraz najniższą premie do Szybkości.

Nie pozwala na przebudzenie postaci z cechami rasowymi.

 

 
 
 
Seaniel 
Mistrz Zakonu Feniksa


Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Czw 18 Kwi, 2013   

KOLORY SKÓRY

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00030a.jpg

Blady

[ Gr: 3, Nr: 0; Gr: 1, Nr: 3 ]

Kategorie:

Podstawowe

Blada skóra typu celtyckiego, typowa dla niektórych Acri i Empiri.

Wymagania: Acri lub Empiri

Mechanika: Barwi skórę na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00030b.jpg

Marmurowy

[ Gr: 3, Nr: 1; Gr: 1, Nr: 3 ]

Kategorie:

Podstawowe

Marmurowa skóra, charakterystyczna dla niektórych Acri i Beluai.

Wymagania: Acri lub Beluai

Mechanika: Barwi skórę na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00031a.jpg

Biały

[ Gr: 3, Nr: 2; Gr: 1, Nr: 3 ]

Kategorie:

Podstawowe

Biała skóra, typowa dla mieszkańców Europy północnej i wschodniej.

Wymagania: brak

Mechanika: Barwi skórę na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00031b.jpg

Żółty

[ Gr: 3, Nr: 3; Gr: 1, Nr: 3 ]

Kategorie:

Podstawowe

Żółta skóra, charakterystyczna dla mieszkańców wschodniej Azji.

Wymagania: brak

Mechanika: Barwi skórę na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00032a.jpg

Śniady

[ Gr: 3, Nr: 4; Gr: 1, Nr: 3 ]

Kategorie:

Podstawowe

Śniada skóra, typowa dla mieszkańców Europy.

Wymagania: brak

Mechanika: Barwi skórę na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00032b.jpg

Oliwkowy

[ Gr: 3, Nr: 5; Gr: 1, Nr: 3 ]

Kategorie:

Podstawowe

Oliwkowa skóra, charakterystyczna dla mieszkańców południowej Europy, północnej Afryki i Bliskiego Wschodu.

Wymagania: Empiri lub Beluai

Mechanika: Barwi skórę na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00033a.jpg

Czerwony

[ Gr: 3, Nr: 6; Gr: 1, Nr: 3 ]

Kategorie:

Podstawowe

Czerwona skóra, typowa dla rdzennych mieszkańców obu Ameryk.

Wymagania: brak

Mechanika: Barwi skórę na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00033b.jpg

Brązowy

[ Gr: 3, Nr: 7; Gr: 1, Nr: 3 ]

Kategorie:

Podstawowe

Brązowa skóra, charakterystyczna dla Hindusów i Indonezyjczyków.

Wymagania: Empiri lub Beluai

Mechanika: Barwi skórę na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00034a.jpg

Popielaty

[ Gr: 3, Nr: 8; Gr: 1, Nr: 3 ]

Kategorie:

Podstawowe

Popielata skóra, typowa dla większości Beluai.

Wymagania: Beluai

Mechanika: Barwi skórę na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00034b.jpg

Czarny

[ Gr: 3, Nr: 9; Gr: 1, Nr: 3 ]

Kategorie:

Podstawowe

Czarna skóra, charakterystyczna dla mieszkańców środkowej i południowej Afryki.

Wymagania: Beluai

Mechanika: Barwi skórę na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

 
 
 
Seaniel 
Mistrz Zakonu Feniksa


Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Nie 21 Kwi, 2013   

FRYZURY

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00180a.jpg

Typ 1

[ Gr: 8, Nr: 150; Gr: 1, Nr: 0 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wymagania: Acri (kobieta)

Mechanika: Definiuje wygląd uczesania - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00183a.jpg

Typ 2

[ Gr: 8, Nr: 151; Gr: 1, Nr: 0 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wymagania: Acri (kobieta)

Mechanika: Definiuje wygląd uczesania - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00186a.jpg

Typ 3

[ Gr: 8, Nr: 152; Gr: 1, Nr: 0 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wymagania: Acri (kobieta)

Mechanika: Definiuje wygląd uczesania - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00180b.jpg

Typ 1

[ Gr: 8, Nr: 0; Gr: 1, Nr: 0 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wymagania: Acri (mężczyzna)

Mechanika: Definiuje wygląd uczesania - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00183b.jpg

Typ 2

[ Gr: 8, Nr: 1; Gr: 1, Nr: 0 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wymagania: Acri (mężczyzna)

Mechanika: Definiuje wygląd uczesania - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00186b.jpg

Typ 3

[ Gr: 8, Nr: 2; Gr: 1, Nr: 0 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wymagania: Acri (mężczyzna)

Mechanika: Definiuje wygląd uczesania - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00181a.jpg

Typ 1

[ Gr: 8, Nr: 200; Gr: 1, Nr: 0 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wymagania: Empiri (kobieta)

Mechanika: Definiuje wygląd uczesania - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00184a.jpg

Typ 2

[ Gr: 8, Nr: 201; Gr: 1, Nr: 0 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wymagania: Empiri (kobieta)

Mechanika: Definiuje wygląd uczesania - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00187a.jpg

Typ 3

[ Gr: 8, Nr: 202; Gr: 1, Nr: 0 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wymagania: Empiri (kobieta)

Mechanika: Definiuje wygląd uczesania - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00181b.jpg

Typ 1

[ Gr: 8, Nr: 50; Gr: 1, Nr: 0 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wymagania: Empiri (mężczyzna)

Mechanika: Definiuje wygląd uczesania - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00184b.jpg

Typ 2

[ Gr: 8, Nr: 51; Gr: 1, Nr: 0 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wymagania: Empiri (mężczyzna)

Mechanika: Definiuje wygląd uczesania - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00187b.jpg

Typ 3

[ Gr: 8, Nr: 52; Gr: 1, Nr: 0 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wymagania: Empiri (mężczyzna)

Mechanika: Definiuje wygląd uczesania - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00182a.jpg

Typ 1

[ Gr: 8, Nr: 250; Gr: 1, Nr: 0 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wymagania: Beluai (kobieta)

Mechanika: Definiuje wygląd uczesania - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00185a.jpg

Typ 2

[ Gr: 8, Nr: 251; Gr: 1, Nr: 0 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wymagania: Beluai (kobieta)

Mechanika: Definiuje wygląd uczesania - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00188a.jpg

Typ 3

[ Gr: 8, Nr: 252; Gr: 1, Nr: 0 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wymagania: Beluai (kobieta)

Mechanika: Definiuje wygląd uczesania - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00182b.jpg

Typ 1

[ Gr: 8, Nr: 100; Gr: 1, Nr: 0 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wymagania: Beluai (mężczyzna)

Mechanika: Definiuje wygląd uczesania - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00185b.jpg

Typ 2

[ Gr: 8, Nr: 101; Gr: 1, Nr: 0 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wymagania: Beluai (mężczyzna)

Mechanika: Definiuje wygląd uczesania - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00188b.jpg

Typ 3

[ Gr: 8, Nr: 102; Gr: 1, Nr: 0 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wymagania: Beluai (mężczyzna)

Mechanika: Definiuje wygląd uczesania - znaczenie jedynie estetyczne.

 

 
 
 
Seaniel 
Mistrz Zakonu Feniksa


Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Wto 23 Kwi, 2013   

KOLORY WŁOSÓW

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00006b.jpg

Grafitowy

[ Gr: 2, Nr: 0; Gr: 1, Nr: 1 ]

Kategorie:

Podstawowe

Grafitowe włosy, typowe dla ashiny.

Wymagania: nieokreślone

Mechanika: Barwi włosy na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00007a.jpg

Miedziany

[ Gr: 2, Nr: 1; Gr: 1, Nr: 1 ]

Kategorie:

Podstawowe

Miedziane włosy, charakterystyczne dla ashiny.

Wymagania: nieokreślone

Mechanika: Barwi włosy na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00007b.jpg

Platynowo-grafitowy

[ Gr: 2, Nr: 2; Gr: 1, Nr: 1 ]

Kategorie:

Podstawowe

Platynowe włosy przechodzące płynnie na końcach w grafitowe, typowe dla ashiny.

Wymagania: nieokreślone

Mechanika: Barwi włosy na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00008a.jpg

Platynowy

[ Gr: 2, Nr: 3; Gr: 1, Nr: 1 ]

Kategorie:

Podstawowe

Platynowe włosy, charakterystyczne dla ashiny.

Wymagania: nieokreślone

Mechanika: Barwi włosy na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00008b.jpg

Srebrny

[ Gr: 2, Nr: 4; Gr: 1, Nr: 1 ]

Kategorie:

Podstawowe

Srebrne włosy, charakterystyczne dla ashiny.

Wymagania: nieokreślone

Mechanika: Barwi włosy na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00009a.jpg

Tytanowy

[ Gr: 2, Nr: 5; Gr: 1, Nr: 1 ]

Kategorie:

Podstawowe

Tytanowe włosy, typowe dla ashiny.

Wymagania: nieokreślone

Mechanika: Barwi włosy na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00009b.jpg

Złoto-miedziany

[ Gr: 2, Nr: 6; Gr: 1, Nr: 1 ]

Kategorie:

Podstawowe

Złote włosy przechodzące płynnie na końcach w miedziane, charakterystyczne dla ashiny.

Wymagania: nieokreślone

Mechanika: Barwi włosy na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00010a.jpg

Złoty

[ Gr: 2, Nr: 7; Gr: 1, Nr: 1 ]

Kategorie:

Podstawowe

Złote włosy, typowe dla ashiny.

Wymagania: nieokreślone

Mechanika: Barwi włosy na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00010b.jpg

Żelazny

[ Gr: 2, Nr: 8; Gr: 1, Nr: 1 ]

Kategorie:

Podstawowe

Żelazne włosy, charakterystyczne dla ashiny.

Wymagania: nieokreślone

Mechanika: Barwi włosy na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00011a.jpg

Biały

[ Gr: 2, Nr: 9; Gr: 1, Nr: 1 ]

Kategorie:

Podstawowe

Białe włosy, spotykane u niektórych acri i beluai.

Wymagania: Acri lub Beluai

Mechanika: Barwi włosy na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00011b.jpg

Jasny blond

[ Gr: 2, Nr: 10; Gr: 1, Nr: 1 ]

Kategorie:

Podstawowe

Jasne włosy koloru blond, charakterystyczne dla mieszkańców Europy północnej i wschodniej.

Wymagania: Acri lub Empiri

Mechanika: Barwi włosy na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00012a.jpg

Kasztanowy

[ Gr: 2, Nr: 11; Gr: 1, Nr: 1 ]

Kategorie:

Podstawowe

Kasztanowe włosy, typowe dla mieszkańców Europy.

Wymagania: brak

Mechanika: Barwi włosy na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00012b.jpg

Rudy

[ Gr: 2, Nr: 12; Gr: 1, Nr: 1 ]

Kategorie:

Podstawowe

Rude włosy, charakterystyczne dla mieszkańców Europy północno-zachodniej.

Wymagania: brak

Mechanika: Barwi włosy na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00013a.jpg

Rudoblond

[ Gr: 2, Nr: 13; Gr: 1, Nr: 1 ]

Kategorie:

Podstawowe

Włosy rudoblond, typowe dla mieszkańców północno-zachodniej Europy oraz zachodniej Skandynawii.

Wymagania: Acri lub Empiri

Mechanika: Barwi włosy na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00013b.jpg

Ciemny blond

[ Gr: 2, Nr: 14; Gr: 1, Nr: 1 ]

Kategorie:

Podstawowe

Ciemne włosy koloru blond, charakterystyczne dla mieszkańców Europy.

Wymagania: Acri lub Empiri

Mechanika: Barwi włosy na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00014a.jpg

Jasny brąz

[ Gr: 2, Nr: 15; Gr: 1, Nr: 1 ]

Kategorie:

Podstawowe

Jasne włosy koloru brązu, typowe dla mieszkańców Europy.

Wymagania: brak

Mechanika: Barwi włosy na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00014b.jpg

Siwy

[ Gr: 2, Nr: 16; Gr: 1, Nr: 1 ]

Kategorie:

Podstawowe

Siwe włosy, najczęściej spotykane u ludzi w podeszłym wieku.

Wymagania: Empiri lub Beluai

Mechanika: Barwi włosy na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00015a.jpg

Ciemny brąz

[ Gr: 2, Nr: 17; Gr: 1, Nr: 1 ]

Kategorie:

Podstawowe

Ciemne włosy koloru brązowego, charakterystyczne dla mieszkańców całej Europy.

Wymagania: brak

Mechanika: Barwi włosy na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00015b.jpg

Czarny

[ Gr: 2, Nr: 18; Gr: 1, Nr: 1 ]

Kategorie:

Podstawowe

Czarne włosy, typowe dla mieszkańców południowej Europy, oraz pozostałych kontynentów.

Wymagania: brak

Mechanika: Barwi włosy na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00016a.jpg

Różowy

[ Gr: 2, Nr: 19; Gr: 1, Nr: 1 ]

Kategorie:

Podstawowe

Różowe włosy, spotykane u niektórych acri.

Wymagania: nieokreślone

Mechanika: Barwi włosy na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00016b.jpg

Fiołkowy

[ Gr: 2, Nr: 20; Gr: 1, Nr: 1 ]

Kategorie:

Podstawowe

Fiołkowe włosy, typowe dla niektórych acri.

Wymagania: nieokreślone

Mechanika: Barwi włosy na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00017a.jpg

Błękitny

[ Gr: 2, Nr: 21; Gr: 1, Nr: 1 ]

Kategorie:

Podstawowe

Błękitne włosy, występują u niektórych acri.

Wymagania: nieokreślone

Mechanika: Barwi włosy na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

 
 
 
Seaniel 
Mistrz Zakonu Feniksa


Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 01 Maj, 2013   

KOLORY OZDÓB WŁOSÓW

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00090a.jpg

Bordowy

[ Gr: 6, Nr: 0; Gr: 1, Nr: 7 ]

Kategorie:

Podstawowe

Bordowa ozdoba we włosach.

Wymagania: Acri (kobieta) z fryzurą typu 1 lub Beluai (kobieta) z fryzurą typu 3

Mechanika: Barwi ozdobę we włosach na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00090b.jpg

Błękitny

[ Gr: 6, Nr: 1; Gr: 1, Nr: 7 ]

Kategorie:

Podstawowe

Błękitna ozdoba we włosach.

Wymagania: Acri (kobieta) z fryzurą typu 1 lub Beluai (kobieta) z fryzurą typu 3

Mechanika: Barwi ozdobę we włosach na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00091a.jpg

Zielony

[ Gr: 6, Nr: 2; Gr: 1, Nr: 7 ]

Kategorie:

Podstawowe

Zielona ozdoba we włosach.

Wymagania: Acri (kobieta) z fryzurą typu 1 lub Beluai (kobieta) z fryzurą typu 3

Mechanika: Barwi ozdobę we włosach na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00006b.jpg

Grafitowy

[ Gr: 6, Nr: 3; Gr: 1, Nr: 7 ]

Kategorie:

Podstawowe

Metalowa ozdoba koloru grafitowego we włosach.

Wymagania: Beluai (kobieta) z fryzurą typu 3

Mechanika: Barwi ozdobę we włosach na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00007a.jpg

Miedziany

[ Gr: 6, Nr: 4; Gr: 1, Nr: 7 ]

Kategorie:

Podstawowe

Miedziana ozdoba we włosach.

Wymagania: Beluai (kobieta) z fryzurą typu 3

Mechanika: Barwi ozdobę we włosach na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00008b.jpg

Srebrny

[ Gr: 6, Nr: 5; Gr: 1, Nr: 7 ]

Kategorie:

Podstawowe

Srebrna ozdoba we włosach.

Wymagania: Beluai (kobieta) z fryzurą typu 3

Mechanika: Barwi ozdobę we włosach na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00010a.jpg

Złoty

[ Gr: 6, Nr: 6; Gr: 1, Nr: 7 ]

Kategorie:

Podstawowe

Złota ozdoba we włosach.

Wymagania: Beluai (kobieta) z fryzurą typu 3

Mechanika: Barwi ozdobę we włosach na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00010b.jpg

Żelazny

[ Gr: 6, Nr: 7; Gr: 1, Nr: 7 ]

Kategorie:

Podstawowe

Żelazna ozdoba we włosach.

Wymagania: Beluai (kobieta) z fryzurą typu 3

Mechanika: Barwi ozdobę we włosach na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

 
 
 
Seaniel 
Mistrz Zakonu Feniksa


Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon 06 Maj, 2013   

TWARZE

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00122a.jpg

Typ 1

[ Gr: 7, Nr: 0; Gr: 1, Nr: 2 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wymagania: Acri (mężczyzna)

Mechanika: Definiuje wygląd twarzy - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00124b.jpg

Typ 2

[ Gr: 7, Nr: 1; Gr: 1, Nr: 2 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wymagania: Acri (mężczyzna)

Mechanika: Definiuje wygląd twarzy - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00125a.jpg

Typ 3

[ Gr: 7, Nr: 2; Gr: 1, Nr: 2 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wymagania: Acri (mężczyzna)

Mechanika: Definiuje wygląd twarzy - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00125b.jpg

Typ 4

[ Gr: 7, Nr: 3; Gr: 1, Nr: 2 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wymagania: Acri (mężczyzna)

Mechanika: Definiuje wygląd twarzy - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00123a.jpg

Typ 1

[ Gr: 7, Nr: 20; Gr: 1, Nr: 2 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wymagania: Empiri (mężczyzna)

Mechanika: Definiuje wygląd twarzy - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00126a.jpg

Typ 2

[ Gr: 7, Nr: 21; Gr: 1, Nr: 2 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wymagania: Empiri (mężczyzna)

Mechanika: Definiuje wygląd twarzy - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00126b.jpg

Typ 3

[ Gr: 7, Nr: 22; Gr: 1, Nr: 2 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wymagania: Empiri (mężczyzna)

Mechanika: Definiuje wygląd twarzy - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00127a.jpg

Typ 4

[ Gr: 7, Nr: 23; Gr: 1, Nr: 2 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wymagania: Empiri (mężczyzna)

Mechanika: Definiuje wygląd twarzy - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00124a.jpg

Typ 1

[ Gr: 7, Nr: 40; Gr: 1, Nr: 2 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wymagania: Beluai (mężczyzna)

Mechanika: Definiuje wygląd twarzy - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00127b.jpg

Typ 2

[ Gr: 7, Nr: 41; Gr: 1, Nr: 2 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wymagania: Beluai (mężczyzna)

Mechanika: Definiuje wygląd twarzy - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00128a.jpg

Typ 3

[ Gr: 7, Nr: 42; Gr: 1, Nr: 2 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wymagania: Beluai (mężczyzna)

Mechanika: Definiuje wygląd twarzy - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00128b.jpg

Typ 4

[ Gr: 7, Nr: 43; Gr: 1, Nr: 2 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wymagania: Beluai (mężczyzna)

Mechanika: Definiuje wygląd twarzy - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00120a.jpg

Typ 1

[ Gr: 7, Nr: 60; Gr: 1, Nr: 2 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wymagania: Acri (kobieta)

Mechanika: Definiuje wygląd twarzy - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00120b.jpg

Typ 2

[ Gr: 7, Nr: 61; Gr: 1, Nr: 2 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wymagania: Acri (kobieta)

Mechanika: Definiuje wygląd twarzy - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00121a.jpg

Typ 3

[ Gr: 7, Nr: 62; Gr: 1, Nr: 2 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wymagania: Acri (kobieta)

Mechanika: Definiuje wygląd twarzy - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00121b.jpg

Typ 4

[ Gr: 7, Nr: 63; Gr: 1, Nr: 2 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wymagania: Acri (kobieta)

Mechanika: Definiuje wygląd twarzy - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00122b.jpg

Typ 1

[ Gr: 7, Nr: 80; Gr: 1, Nr: 2 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wymagania: Empiri (kobieta)

Mechanika: Definiuje wygląd twarzy - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00129a.jpg

Typ 2

[ Gr: 7, Nr: 81; Gr: 1, Nr: 2 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wymagania: Empiri (kobieta)

Mechanika: Definiuje wygląd twarzy - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00129b.jpg

Typ 3

[ Gr: 7, Nr: 82; Gr: 1, Nr: 2 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wymagania: Empiri (kobieta)

Mechanika: Definiuje wygląd twarzy - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00130a.jpg

Typ 4

[ Gr: 7, Nr: 83; Gr: 1, Nr: 2 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wymagania: Empiri (kobieta)

Mechanika: Definiuje wygląd twarzy - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00123b.jpg

Typ 1

[ Gr: 7, Nr: 100; Gr: 1, Nr: 2 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wymagania: Beluai (kobieta)

Mechanika: Definiuje wygląd twarzy - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00130b.jpg

Typ 2

[ Gr: 7, Nr: 101; Gr: 1, Nr: 2 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wymagania: Beluai (kobieta)

Mechanika: Definiuje wygląd twarzy - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00131a.jpg

Typ 3

[ Gr: 7, Nr: 102; Gr: 1, Nr: 2 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wymagania: Beluai (kobieta)

Mechanika: Definiuje wygląd twarzy - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00131b.jpg

Typ 4

[ Gr: 7, Nr: 103; Gr: 1, Nr: 2 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wymagania: Beluai (kobieta)

Mechanika: Definiuje wygląd twarzy - znaczenie jedynie estetyczne.

 

 
 
 
Seaniel 
Mistrz Zakonu Feniksa


Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Wto 07 Maj, 2013   

KOLORY OCZU

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00040a.jpg

Szary

[ Gr: 4, Nr: 0; Gr: 1, Nr: 5 ]

Kategorie:

Podstawowe

Szare oczy, zazwyczaj występują z włosami brązowymi, czarnymi lub blond.

Wymagania: brak

Mechanika: Barwi oczy na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00040b.jpg

Niebieskoszary

[ Gr: 4, Nr: 1; Gr: 1, Nr: 5 ]

Kategorie:

Podstawowe

Niebieskoszare oczy, najczęściej spotykane z włosami brązowymi, czarnymi lub blond.

Wymagania: brak

Mechanika: Barwi oczy na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00041a.jpg

Niebieski

[ Gr: 4, Nr: 2; Gr: 1, Nr: 5 ]

Kategorie:

Podstawowe

Niebieskie oczy, zazwyczaj występują z włosami blond, lub czarnymi.

Wymagania: brak

Mechanika: Barwi oczy na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00041b.jpg

Niebieskozielony

[ Gr: 4, Nr: 3; Gr: 1, Nr: 5 ]

Kategorie:

Podstawowe

Niebieskozielone oczy, najczęściej występują z włosami blond, lub czarnymi.

Wymagania: brak

Mechanika: Barwi oczy na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00042a.jpg

Zielony

[ Gr: 4, Nr: 4; Gr: 1, Nr: 5 ]

Kategorie:

Podstawowe

Zielone oczy, najczęściej spotykane z rudymi włosami.

Wymagania: brak

Mechanika: Barwi oczy na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00042b.jpg

Bursztynowy

[ Gr: 4, Nr: 5; Gr: 1, Nr: 5 ]

Kategorie:

Podstawowe

Bursztynowe oczy, zazwyczaj występują z brązowymi włosami.

Wymagania: brak

Mechanika: Barwi oczy na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00043a.jpg

Piwny

[ Gr: 4, Nr: 6; Gr: 1, Nr: 5 ]

Kategorie:

Podstawowe

Piwne oczy, często spotykane z brązowymi włosami.

Wymagania: brak

Mechanika: Barwi oczy na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00043b.jpg

Brązowy

[ Gr: 4, Nr: 7; Gr: 1, Nr: 5 ]

Kategorie:

Podstawowe

Brązowe oczy, zazwyczaj występują z ciemnymi włosami.

Wymagania: brak

Mechanika: Barwi oczy na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00044a.jpg

Czarny

[ Gr: 4, Nr: 8; Gr: 1, Nr: 5 ]

Kategorie:

Podstawowe

Czarne oczy, najczęściej spotykane z ciemnymi włosami.

Wymagania: brak

Mechanika: Barwi oczy na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00044b.jpg

Fioletowy

[ Gr: 4, Nr: 9; Gr: 1, Nr: 5 ]

Kategorie:

Podstawowe

Fioletowe oczy, zazwyczaj występują z czarnymi włosami.

Wymagania: brak

Mechanika: Barwi oczy na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00045a.jpg

Ametystowy

[ Gr: 4, Nr: 10; Gr: 1, Nr: 5 ]

Kategorie:

Podstawowe

Ametystowe oczy, typowe dla ashiny.

Wymagania: brak

Mechanika: Barwi oczy na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00045b.jpg

Diamentowy

[ Gr: 4, Nr: 11; Gr: 1, Nr: 5 ]

Kategorie:

Podstawowe

Diamentowe oczy, charakterystyczne dla ashiny.

Wymagania: brak

Mechanika: Barwi oczy na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00046a.jpg

Rubinowy

[ Gr: 4, Nr: 12; Gr: 1, Nr: 5 ]

Kategorie:

Podstawowe

Rubinowe oczy, typowe dla ashiny.

Wymagania: brak

Mechanika: Barwi oczy na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00046b.jpg

Szafirowy

[ Gr: 4, Nr: 13; Gr: 1, Nr: 5 ]

Kategorie:

Podstawowe

Szafirowe oczy, charakterystyczne dla ashiny.

Wymagania: brak

Mechanika: Barwi oczy na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00047a.jpg

Szmaragdowy

[ Gr: 4, Nr: 14; Gr: 1, Nr: 5 ]

Kategorie:

Podstawowe

Szmaragdowe oczy, typowe dla ashiny.

Wymagania: brak

Mechanika: Barwi oczy na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00047b.jpg

Topazowy

[ Gr: 4, Nr: 15; Gr: 1, Nr: 5 ]

Kategorie:

Podstawowe

Topazowe oczy, charakterystyczne dla ashiny.

Wymagania: brak

Mechanika: Barwi oczy na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

 
 
 
Seaniel 
Mistrz Zakonu Feniksa


Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Pią 10 Maj, 2013   

KOLORY UST

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00070a.jpg

Jasny różowy

[ Gr: 5, Nr: 0; Gr: 1, Nr: 6 ]

Kategorie:

Podstawowe

Jasne usta koloru różowego, naturalnie występują z bladą, lub marmurową cerą.

Wymagania: brak

Mechanika: Barwi usta na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00070b.jpg

Różowy

[ Gr: 5, Nr: 1; Gr: 1, Nr: 6 ]

Kategorie:

Podstawowe

Różowe usta, naturalnie występują z bladą, lub marmurową cerą.

Wymagania: brak

Mechanika: Barwi usta na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00071a.jpg

Jasny brzoskwiniowy

[ Gr: 5, Nr: 2; Gr: 1, Nr: 6 ]

Kategorie:

Podstawowe

Jasne usta koloru brzoskwiniowego, najczęściej spotykane w połączeniu z jasną cerą.

Wymagania: brak

Mechanika: Barwi usta na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00071b.jpg

Jasny beżowy

[ Gr: 5, Nr: 3; Gr: 1, Nr: 6 ]

Kategorie:

Podstawowe

Jasne usta koloru beżowego, najczęściej spotykane w połączeniu z jasną cerą.

Wymagania: brak

Mechanika: Barwi usta na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00072a.jpg

Beżowy

[ Gr: 5, Nr: 4; Gr: 1, Nr: 6 ]

Kategorie:

Podstawowe

Beżowe usta, naturalnie występują ze śniadą, oliwkową, lub brązową cerą.

Wymagania: brak

Mechanika: Barwi usta na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00072b.jpg

Złoty brązowy

[ Gr: 5, Nr: 5; Gr: 1, Nr: 6 ]

Kategorie:

Podstawowe

Usta koloru złotego brązu, często spotykane z oliwkową, lub brązową cerą.

Wymagania: brak

Mechanika: Barwi usta na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00073a.jpg

Złoty beżowy

[ Gr: 5, Nr: 6; Gr: 1, Nr: 6 ]

Kategorie:

Podstawowe

Usta koloru złotego beżu, rzadko występują naturalnie.

Wymagania: brak

Mechanika: Barwi usta na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00073b.jpg

Brzoskwiniowy

[ Gr: 5, Nr: 7; Gr: 1, Nr: 6 ]

Kategorie:

Podstawowe

Brzoskwiniowe usta, najczęściej spotykane z brązowa cerą.

Wymagania: brak

Mechanika: Barwi usta na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00074a.jpg

Morelowy

[ Gr: 5, Nr: 8; Gr: 1, Nr: 6 ]

Kategorie:

Podstawowe

Morelowe usta, rzadko występują naturalnie.

Wymagania: brak

Mechanika: Barwi usta na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00074b.jpg

Jasny jagodowy

[ Gr: 5, Nr: 9; Gr: 1, Nr: 6 ]

Kategorie:

Podstawowe

Jasne usta koloru jagodowego, rzadko występują naturalnie.

Wymagania: brak

Mechanika: Barwi usta na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00075a.jpg

Jagodowy

[ Gr: 5, Nr: 10; Gr: 1, Nr: 6 ]

Kategorie:

Podstawowe

Jagodowe usta, rzadko występują naturalnie.

Wymagania: brak

Mechanika: Barwi usta na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00075b.jpg

Ciemny morelowy

[ Gr: 5, Nr: 11; Gr: 1, Nr: 6 ]

Kategorie:

Podstawowe

Ciemne usta koloru morelowego, rzadko występują naturalnie.

Wymagania: brak

Mechanika: Barwi usta na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00076a.jpg

Jasny brązowy

[ Gr: 5, Nr: 12; Gr: 1, Nr: 6 ]

Kategorie:

Podstawowe

Jasne usta koloru brązowego, występują ze wszystkimi kolorami skóry.

Wymagania: brak

Mechanika: Barwi usta na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00076b.jpg

Brązowy

[ Gr: 5, Nr: 13; Gr: 1, Nr: 6 ]

Kategorie:

Podstawowe

Brązowe usta, naturalnie występują z czarną cerą.

Wymagania: brak

Mechanika: Barwi usta na wizerunkach postaci - znaczenie jedynie estetyczne.

 

 
 
 
Seaniel 
Mistrz Zakonu Feniksa


Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Nie 19 Maj, 2013   

USZY

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00330a.jpg

Długie uszy

[ Gr: 9, Nr: 0; Gr: 1, Nr: 4 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wymagania: Acri lub Beluai

Mechanika: Definiuje wygląd uszu - znaczenie jedynie estetyczne.

 

BRODY

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00330b.jpg

Typ 1

[ Gr: 10, Nr: r+10; Gr: 1, Nr: 8 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wymagania: Acri lub Empiri

Mechanika: Dodaje brodę - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00331a.jpg

Typ 2

[ Gr: 10, Nr: 21; Gr: 1, Nr: 8 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wymagania: Beluai

Mechanika: Dodaje brodę - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00331b.jpg

Typ 3

[ Gr: 10, Nr: 22; Gr: 1, Nr: 8 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wymagania: Beluai

Mechanika: Dodaje brodę - znaczenie jedynie estetyczne.

 

PIEPRZYKI I PIEGI

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00332b.jpg

Pieprzyk typ 1

[ Gr: 11, Nr: r+0; Gr: 1, Nr: 9 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wymagania: Acri (mężczyzna) lub Empiri (mężczyzna) lub kobieta

Mechanika: Dodaje brodę - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00333b.jpg

Pieprzyk typ 2

[ Gr: 11, Nr: r+1; Gr: 1, Nr: 9 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wymagania: Empiri (mężczyzna) lub kobieta

Mechanika: Dodaje brodę - znaczenie jedynie estetyczne.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00333a.jpg

Piegi

[ Gr: 11, Nr: r+2; Gr: 1, Nr: 9 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wymagania: Acri lub Empiri

Mechanika: Dodaje piegi - znaczenie jedynie estetyczne.

 

 
 
 
Seaniel 
Mistrz Zakonu Feniksa


Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Sob 25 Maj, 2013   

CECHY POCZĄTKOWE

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00350a.jpg

Siła

[ Gr: 12, Nr: 0; Gr: 0, Nr: 2 ]

Kategorie:

Podstawowe

Określa maksymalną ilość sił witalnych, jaką potrafię wyzwolić w jednym momencie.

Wymagania: brak

Mechanika: Obliczana w odniesieniu do rasy, płci, budowy ciała i niektórych cech rasowych.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00350b.jpg

Odporność

[ Gr: 12, Nr: 1; Gr: 0, Nr: 3 ]

Kategorie:

Podstawowe

Definiuje maksymalną ilość obrażeń, jaką mogę przyjąć nim dojdzie do uszkodzenia ciała.

Wymagania: brak

Mechanika: Obliczana w odniesieniu do rasy, płci, budowy ciała i niektórych cech rasowych.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00351a.jpg

Celność

[ Gr: 12, Nr: 2; Gr: 0, Nr: 4 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wpływa na szanse, oraz miejsce trafienia celu.

Wymagania: brak

Mechanika: Obliczana w odniesieniu do rasy, płci i niektórych cech rasowych.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00351b.jpg

Szybkość

[ Gr: 12, Nr: 3; Gr: 0, Nr: 5 ]

Kategorie:

Podstawowe

Oznacza szybkość wykonywania ruchów, oraz szybkość reakcji.

Wymagania: brak

Mechanika: Obliczana w odniesieniu do rasy, budowy ciała i niektórych cech rasowych.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00352a.jpg

Prędkość

[ Gr: 12, Nr: 4; Gr: 0, Nr: 6 ]

Kategorie:

Podstawowe

Określa aktualną i maksymalną prędkość, z jaką potrafię się przemieszczać.

Wymagania: brak

Mechanika: Prezentowana przez dwie wartości: maksymalną i aktualną. Maksymalna prędkość obliczana jest w odniesieniu do szybkości, a prędkość aktualna w odniesieniu do prędkości maksymalnej modyfikowanej przez modyfikatory terenu, pogody i aktywnej umiejętności.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00352b.jpg

Zasięg wzroku

[ Gr: 12, Nr: 5; Gr: 0, Nr: 7 ]

Kategorie:

Podstawowe

Wyznacza maksymalną odległość, z jakiej potrafię dostrzec i rozpoznać przeciwnika.

Wymagania: brak

Mechanika: Obliczany w odniesieniu do podstawowego zasięgu (500m) i modyfikowany niektórymi cechami rasowymi i modyfikatorami od terenu i pogody.

 

 
 
 
Seaniel 
Mistrz Zakonu Feniksa


Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon 03 Cze, 2013   

CECHY RASOWE ACRI

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00370a.jpg

Zmysł acri

[ Gr: 13, Nr: 0; Gr: 2, Nr: 0 ]

Kategorie:

Cechy rasowe

Naturalny zmysł magiczny pozwala zebrać więcej sił mentalnych i nieznacznie zwiększyć ich regeneracje.

Wymagania: Acri

Mechanika: Dodaje dużą premie do Sił mentalnych i małą do Regeneracji sił mentalnych.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00370b.jpg

Równowaga acri

[ Gr: 13, Nr: 1; Gr: 2, Nr: 1 ]

Kategorie:

Cechy rasowe

Wewnętrzna równowaga umożliwia przyspieszenie regeneracji sił mentalnych i lekko zwiększa siły mentalne.

Wymagania: Acri

Mechanika: Dodaje dużą premie do Regeneracji sił mentalnych i małą do Sił mentalnych.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00371a.jpg

Arkana acri

[ Gr: 13, Nr: 2; Gr: 2, Nr: 2 ]

Kategorie:

Cechy rasowe

Tajemnicza zdolność pozwala szybciej przyswajać tajniki magii.

Wymagania: Acri

Mechanika: brak

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00371b.jpg

Zwinność acri

[ Gr: 13, Nr: 3; Gr: 2, Nr: 3 ]

Kategorie:

Cechy rasowe

Ponadnaturalna zwinność umożliwia skuteczniejsze unikanie ataków i zwiększa ogólną szybkość.

Wymagania: Acri

Mechanika: Daje małą premię do Szybkości.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00372a.jpg

Przenikliwość Acri

[ Gr: 13, Nr: 4; Gr: 2, Nr: 4 ]

Kategorie:

Cechy rasowe

Wyostrzone zmysły pozwalają na poprawę celności i zasięgu widzenia.

Wymagania: Acri

Mechanika: Daje dużą premię do Celności i Zasięgu wzroku.

 

 
 
 
Seaniel 
Mistrz Zakonu Feniksa


Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Sob 15 Cze, 2013   

CECHY RASOWE EMPIRI

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00380a.jpg

Precyzja empiri

[ Gr: 14, Nr: 0; Gr: 3, Nr: 0 ]

Kategorie:

Cechy rasowe

Praktyczna wiedza umożliwia lepiej ocenić przebieg ataku zwiększając celność i ogólną szybkość.

Wymagania: Empiri

Mechanika: Dodaje premie do Celności i Szybkości.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00380b.jpg

Spryt empiri

[ Gr: 14, Nr: 1; Gr: 3, Nr: 1 ]

Kategorie:

Cechy rasowe

Wyuczony spryt pozwala przechytrzyć przeciwnika i łatwiej trafić w miejsca krytyczne.

Wymagania: Empiri

Mechanika: brak

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00381a.jpg

Dociekliwość empiri

[ Gr: 14, Nr: 2; Gr: 3, Nr: 2 ]

Kategorie:

Cechy rasowe

Wrodzona dociekliwość zwiększa tempo nauki nowych zdolności.

Wymagania: Empiri

Mechanika: brak

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00381b.jpg

Energiczność empiri

[ Gr: 14, Nr: 3; Gr: 3, Nr: 3 ]

Kategorie:

Cechy rasowe

Naturalna energiczność skutkuje szybszą regeneracją sił witalnych.

Wymagania: Empiri

Mechanika: Daje premie do Regeneracji sił witalnych.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00382a.jpg

Zaradność empiri

[ Gr: 14, Nr: 4; Gr: 3, Nr: 4 ]

Kategorie:

Cechy rasowe

Życiowa zaradność pozwala obronną ręką wychodzić z opresji zwiększając ogólną odporność.

Wymagania: Empiri

Mechanika: Daje premie do Odporności.

 

 
 
 
Seaniel 
Mistrz Zakonu Feniksa


Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Nie 07 Lip, 2013   

 CECHY RASOWE BELUAI

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00390a.jpg

Żywotność beluai

[ Gr: 15, Nr: 0; Gr: 4, Nr: 0 ]

Kategorie:

Cechy rasowe

Ponadprzeciętna żywotność wpływa korzystnie na siły życiowe.

Wymagania: Beluai

Mechanika: Dodaje dużą premie do Sił życiowych.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00390b.jpg

Wytrwałość beluai

[ Gr: 15, Nr: 1; Gr: 4, Nr: 1 ]

Kategorie:

Cechy rasowe

Charakterystyczna wytrwałość pozwala zebrać więcej sił witalnych i zwiększyć ich regeneracje.

Wymagania: Beluai

Mechanika: Dodaje premie do Sił witalnych i Regeneracji sił witalnych.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00391a.jpg

Waleczność beluai

[ Gr: 15, Nr: 2; Gr: 4, Nr: 2 ]

Kategorie:

Cechy rasowe

Wrodzona waleczność zwiększa siłę, ale osłabia odporność.

Wymagania: Beluai

Mechanika: Dodaje premie do Siły, ale zmniejsza Odporność.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00391b.jpg

Zajadłość beluai

[ Gr: 15, Nr: 3; Gr: 4, Nr: 3 ]

Kategorie:

Cechy rasowe

Naturalna zajadłość wpływa korzystnie na siłę, lecz zmniejsza celność.

Wymagania: Beluai

Mechanika: Daje premie do Siły, ale zmniejsza Celność.

 

http://zakonfeniksa.xfire.pl/skille/cechy/00392a.jpg

Brutalność beluai

[ Gr: 15, Nr: 4; Gr: 4, Nr: 4 ]

Kategorie:

Cechy rasowe

Pierwotna brutalność czyni silnym, kosztem szybkości.

Wymagania: Beluai

Mechanika: Daje premie do Siły, ale zmniejsza Szybkość.

 

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style modified by Seaniel